Csütörtök, az első igazi nap Belgrádban

Ahogy arról már tegnap is szó esett, a csütörtök az ismerkedés jegyében telt.

Délelőtt 16 vegyes csapat versengett egymással a községi sportcsarnokban, a DIF-ben. Így a fiataloknak alkalmuk volt megismerkedni a törökökkel, macedónokkal, szerbekkel, írekkel… és még sorolhatnánk, kik voltak ott. Végre volt egy kis mozgás, és ez szemmel láthatóan mindenkinek jót tett.

Mi is, mint csapat, egyre erősebbek vagyunk. Lassan már a legzárkózottabbak is kinyílnak, és mindenki igyekszik a legszebb oldalát mutatni a többieknek.

Talán a nyelvi nehézségek miatt is van, de mi mindig együtt vagyunk: együtt reggelizünk, együtt ebédelünk, együtt vacsorázunk, és ma együtt készülünk az esti fellépésre – eddig fantasztikus produkciókat láttunk, szeretnénk mi is ezt a sort folytatni. Úgyhogy mostanában táncolunk, éneklünk, koreográfiát tanulunk.

A foci szombaton kezdődik.
Csütörtök délutánra is tartogattak a szervezők egy nagy durranást: buszra ültettek minket, és egy hajókázás keretén belül megnéztük Belgrád nevezetességeit, legalábbis azokat, amelyek látszanak a Dunáról.
Hatalmas élmény volt mindenkinek, hiszen emeletes buszon és emeletes hajón utaztunk, ami azért nem mindennap történik meg az emberrel. Ricsi és Jani visszafelé ráadásul az első sorban ültek, így nekik igazán fejedelmi dolguk volt!
A hajóút nagyjából két órás volt – előtte elláttak minket uzsonnával – és mint mindig, most is egy hatalmas buli lett az egészből.
Azt mondom, mint mindig, mert itt tényleg ez történik: minden este, mindig, mikor együtt van ez a 200-250 ember, hihetetlen jó a hangulat. Lehet délelőtt tíz óra, kora délután vagy este 11.- nem számít, a jókedv garantált.
Mindeközben persze a fegyelem is fontos, és ebben a mi lányaink és fiaink elöl, járnak. Pontosak vagyunk, időben kelünk és fekszünk. Nagyon jó látni, hogy a jókedv és a rend, az örömteli bulizás és a rendezettség ilyen jól megférnek egymás mellett!